Urban chic ( + metallic shoes )

20:37



















   
 1.pantaloni: Zara
2. camasa : Primark
3.ochelari: Dior 
4.curea: Stradivarius
5.ceas: Fossil
6. pantofi: United club sport

Cand ma gandesc la outfiturile chic primul care imi vine in minte este format din blugi boyfriend si camasa bagata in pantaloni. Look-ul este atat de simplu si totusi da impresia ca ai petrecut mult timp in fata oglinzii asortand hainele. Este perfect pentru orice ocazie fie una mai formala asortat cu niste pantofi cu toc, sau o simpla zi de cumparaturi in niste pantofi sport comozi. 
Imi place acest urban chic outfit si pentru ca merge perfect cu marele trend al pantofilor metalici. Daca nu ai inca o pereche de pantofi metalici ce mai astepti ? Fie ei argintii sau aurii, cu botul ascutit ca ai mei sau stilul clasic, pantofii metalici au luat cu asalt street fashion-ul ba chiar si marile case de moda.
Intradevar o pereche de pantofi cu toc sau pantofi sport metalici schimba total un look simplu. Imi place cum perechea perfecta de pantofi poate transforma cea mai banala tinuta in ceva interesant. Ca sa mentin tonurile metalice am purtat ceasul fossil in nuanta rose gold, care completeaza perfect un look urban chic.
Ceasul este auriu roscat, inelul este de aur si lantisorul de argint, o nebunie nu ? Daca le-am intreba pe bunicile noastre cu siguranta ne-ar face morala cum ca diferitele metale nu se combina, dar acum uitati de asta. Cum am spus mereu noua moda este ca nu exista nicio moda. Ideea de nonconformism si rebeliune s-a transmis si in haine si accesorii. Totul merge cu orice, atata timp cat arata bine. De asta imi place moda, penru ca hainele imi permit sa imi exprim caracterul si diferitele stari pe care le simt in fiecare zi...
Multumesc mult pentru ca v-ati aruncat un ochi pe postarea mea, nu uitati sa va inscrieti pe site si sa ii dati follow blogului pe bloglovin'.
Va pup, Dana :*

You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out