movie colors nuantator (review)

20:11

Daca nu ma urmariti pe instagram, nu aveti de unde sa stiti ca vineri mi-am colorat parul in nuanta magenta (un mov rosiatic), folosind nuantatorul movie colors.
Desi e destul de greu de aplicat mai ales pe parul meu lung si la prima spalare cada devine toata mov, nuantatorul coloreaza frumos si uniform parul.
Culoarea naturala a parului meu este  castaniu inchis aproape negru si totusi movie colors l-a colorat minunat, deci sunt foarte multumita. Desi am inteles ca nu tine mult si ca dupa vreo 4 spalari nu se mai vede, pentru moment imi place foarte mult.


 Asa arata sticluta, pe care o puteti procura din dm. Sunt mai multe nuante, dar mie mi-a atras atentia magenta.


Camera nu reda culoarea perfect, ea variaza in functie de lumina de la un rosu, la  mov puternic.
Sunt multumita de acest nuantator si m-am gandit ca daca vreti sa il incercati doriti sa cititi mai multe, asa ca am adaugat aici cateva link-uri la alte review-uri: kind of ira , alina barbu .
Sper ca v-a placut si ca va ganditi deja ce culoare sa incercati, nu uitati sa va inscrieti pe site si sa dati follow blogului pe bloglovin'.
Va pup, Dana :*


You Might Also Like

0 comentarii

contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

check out